Direktlänk till inlägg 29 oktober 2017

Halloween

Av Mamma kattis - 29 oktober 2017 10:56

Jaha då var det halloween igen. alla har under helgen firat, men vår familj väntar tills på tisdag då lilljänta får gå på roligheter på badhuset med spökborg med mera. Det här med högtider mm är inget jag lägger på minnet, tyvärr. Ibland tycker jag det bara är skönt, då det ibland kan skapa stress. det räcker med en stressig period för mig och det är julen. Även om traditionen har fått göras om lite under åren då saker och ting förändras. men jag har mina egna barn jag skapar våra egna traditioner med. lite sjukt att jag sitter och tänker på det nu, det var ju jul nyss.... :/



Det har varit rätt mycket ett tag så det har blivit lite med att skriva av sig. Jag försöker träna, jag ska sköta mitt hem samtidigt som jag ska hjälpa alla andra. Haft huvudvärk from hell, men jag antar väl att det beror på stressen som alla säger......Men tänk om det kunde vara någon som avlastade mig lite mer då så kanske jag skulle kunna få ta hand om mig själv lite ibland oxå. Har fått en sån satans värk i ena hälen, kanske det är hälsporre. Så jag söker vad man kan göra åt detta, för det är ju hekt sjukt var ont det kan göra och det förstör ju lite grann för mig när jag vill att långa promenader ska ingå i min träning. Men då jag inte kan stå på foten efter jag vilat efter promenader, så känns det inte så skoj.


Har en sån längtan ner till stockholm igen, träffa gamla vänner och hitta på en massa skoj. Men tyvärr så sitter jag fast i denna håla verkar det som. Men jag jobbar på det, att komma ifrån lite. I maj så är det inplanerat lite skoj iaf, då blir det konsert...yay, det kommer bli såååå skoj.



har en hel del fina bilder i mobilen jag velat dela med mig av, men tyvärr så får det vänta då överföringar inte funkar för tillfället..


Nu blir det jobb...tjing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma kattis - 17 oktober 2017 10:56

I dag är det jobb dag. Rätt skönt ändå att komma hemifrån. Igår va en häktiska dag. Minstingen hade avslutning på simskolan och jag hade inte barnvakt år min 9 åring som har Angelman. Hon har rullstol hon kan sitta i men då hjulen va rätt smutsiga så...

Av Mamma kattis - 14 oktober 2017 18:25

Nu ska jag försöka blogga lite om mitt liv som 5 barns mamma, blivande mormor och separerad och vad det innebär.  Jag har i hela mitt liv varit rädd för konfikter då rädslan att bli ensam som bottnar i min uppväxt.  Många vet ju inte vad jag gått i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards