Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Mamma kattis - 14 oktober 2017 18:25

Nu ska jag försöka blogga lite om mitt liv som 5 barns mamma, blivande mormor och separerad och vad det innebär. 

Jag har i hela mitt liv varit rädd för konfikter då rädslan att bli ensam som bottnar i min uppväxt.  Många vet ju inte vad jag gått igen om och jag har fått mycket skit och fått höra att det inte är sant och att jag bara tycker synd om mig själv. Tja, tycker synd om mig själv, tja ibland så har jag nog haft den känslan men jag har ju fått en fantastisk insikt i hur jag själv inte vill och ska behandla mina barn och barnbarn. Jag vill verkligen inte smutskasta någon ifrån det förflutna utan detta är en blogg om Härifrån och Framåt. Dom är förlåtna....eller jag hyser inte värsta aggen förtfarande utan vill hellre tacka dem som sårat och gjort mig illa för att dom har öppnat mina ögen. Det har tagit lång tid att komma hit, men nu är jag här. 


Härifrån och Framåt       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards